بهترین نرم افزار های روز

نرم افزار مبدل فایل های چند رسانه ای همه روزه در حال افزایش هستند ولی نرم افزار هایی در این بین با استقبال بیشتری همراهند که امکانات بیشتری داشته و از فرمت های بیشتری پشتیبانی به عمل می آورند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار ، شما را با نرم افزار Joboshare Video Converter آشنا خواهیم ساخت که همانطور که از نام آن بر می آید نرم افزاری برای تبدیل فایل تصویری می باشد، اما این نرم افزار تبدیل فایل تصویری که یک Converter می باشد، علاوه بر فایل های تصویری می تواند فایل های صوتی را نیز به یکدیگر تبدیل نماید. این نرم افزار تبدیل فرمت فایل از فرمت های تصویری AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV و ... و از فرمت های صوتی MP3, WMA, WAV, AAC و ... پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید این تبدیل فرمت ها را به راحتی انجام دهید.
این نرم افزار تبدیل فرمت با داشتن امکانات بسیار بالا و پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری و صوتی در لیست بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های مبدل قرار گرفته است. لازم به ذکر است برنامه تبدیل فرمت Joboshare Video Converter فرمت های مورد استفاده در موبایل را نیز پشتیبانی می کند که کاربرد این نرم افزار را بیش از پیش افزایش خواهد داد. امیدواریم با دانلود این برنامه تبدیل فرمت فایل بتوانید به راحتی به تبدیل فایل های خود بپردازید و از آنها نهایت لذت را ببرید.

Joboshare Video Converter 2.8.4.1022 Portable - نرم افزار تبدیل
فرمت فایل های تصویری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

سایت دانلود رایگان نرم افزار آخرین تکنولوژی فشرده سازی را که در نرم افزار Novus Zip نهفته را به اشتراک گذاشته است. دانلود زیپ فایل این نرم افزار قابل حمل و دم دستی را برای کارهای معمول همراه خود داشته باشید.
فشرده سازی امروزه از یکی از امور مهم در رایانه می باشد که هر کاربری به آن نیاز پیدا می کند. فشرده سازی به تغییر پارامتر هایی خاص اطلاق می باشد که از طریق آن سیستم عامل برخی از فایل ها را به صورت فشرده و با حجم کم تر با فرمت های خاص مانند Zip ذخیره می کند. نرم افزار های مختلفی در این زمینه ارائه گشته اند که نرم افزار Novus Zip یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه است که با رابط کاربری بسیار زیبا قابل درک، هر کاربری را جذب خود می کند.

این نرم افزار دانلود زیپ یک برنامه فشرده ساز فوق العاده قدرتمند است که قادر است هر فایل فشرده را اجرا نموده و آرشیو ای از فایل های مورد نظر شما را در عرض چند ثانیه به صورت فایل فشرده درآورد. نرم افزار از فرمت های 7z (7z), ZIP (zip), GZIP (gz gzip tgz), BZIP2 (bz2 bzip2 tbz2 tbz), TAR (tar) فشرده سازی فایل پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید هر فایلی با به این فرمت ها فشرده کنید.
از امکانات این نرم افزار می توان به اضافه شدن منویی به راست کلیک ویندوز برای دسترسی آسانتر، امکان اضافه کردن رمز عبور بر روی فایل های فشرده و ... اشاره کرد که محبوبیت این نرم افزار را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

Novus Zip 4.65 Portable - نرم افزار فشرده سازی قدرتمند زیپ

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

برنامه های مبدل همه روزه در حال افزایش هستند و انتخاب نرم افزاری جامع و کامل در این میان بسیار مشکل است. اما اکثر کاربران از نرم افزار هایی که فرمت های زیادی را به یکدیگر تبدیل می کنند علاقه نشان می دهند اما این شرط خوب بودن یک نرم افزار نیست، بلکه نرم افزار مبدل می بایست از سرعت و کیفیت اجرا و تبدیل خوبی نیز برخوردار باشد. نرم افزار Speed Video Converter که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، همانطور که از نامش پیداست یک مبدل پر سرعت برای تبدیل فایل های ویدیویی است. با این نرم افزار تبدیل فرمت فایل شما قادر خواهید بود با چند کلیک ساده و اضافه کردن فایل های خود به برنامه تبدیل فرمت، فایل های خروجی خود را با هر فرمتی دریافت کنید. سرعت درون ریزی ، تبدیل و برون ریزی این نرم افزار تبدیل فرمت فایل، آن را به یکی از برترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل کرده است.
این نرم افزار Speed Video Converter از فرمت های ویدئویی همانند AVI (Divx,xDiv), MPEG-4, mpeg (vcd, svcd, dvd compatible), wmv, asf, Quick Time, VOB, DAT و بسیاری دیگر پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار تبدیل فرمت فایل علاوه بر تبدیل فایل ویدیویی تحت پشتیبانی رایانه از خروجی با فرمت هایی برای موبایل نیز پشتیبانی می کند که از نقاط قوت دیگر این برنامه تبدیل فرمت محسوب می شود. هم اینک می توانید نسخه پرتابل(بدون نیاز به نصب) این نرم افزار مبدل را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید. امیدواریم با دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی بتوانید فایل های ویدیویی خود را به راحتی و با سرعت بالا به فرمت های دیگر تبدیل کنید.

Speed Video Converter 4.4.35 Portable - نرم افزار تبدیل فایل های
ویدیویی با سرعت بالا

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

مطمئنا انتخاب یک نرم افزار مبدل خوب کار سختی محسوب می شود زیرا تعداد این نرم افزار ها بسیار زیاد است. ولی نرم افزار هایی در این زمینه مورد توجه بیشتر کاربران قرار می گیرند که از امکانات بالایی برخوردار باشند از فرمت های بیشتری برای تبدیل پشتیبانی به عمل آورند. یکی از بهترین نرم افزار ها، نرم افزار قدرتمند Xilisoft Video Converter Ultimate می باشد.
سایت نرم افزار دانلود رایگان می خواهد شما را با نسخه جدید برنامه Xilisoft Video Converter Ultimate این نرم افزار آشنا سازد. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست یک مبدل قدرتمند برای تبدیل فایل های ویدئویی می باشد. این برنامه از اکثر فرمت های تصویری فراوانی همانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV , MKV , ... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و شما را قادر میسازد تا هر فایل با فرمت های تصویری را به دیگر فرمت ها با کیفیت بهتر و حجم کمتر تبدیل نمایید.........براي دانلود به ادامه مطلب برويد
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

Powerpoint to Flash 2.6.1.2948 - نرم افزار تبدیل پاورپوینت به فایل
فلش


براي دانلود به ادامه مطلب برويد

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

Xilisoft DVD Ripper Ultimate 6.5.1 - نرم افزار کپی کردن دی وی دی


برای دانلود به ادامه مطلب بروید
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 21006
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین نرم افزار های روز